13 Ekim 2009 Salı

TOKI DOKI x KARL LAGERFELD



Japon kültürünü baz alan, fakat Japonya'yla alakası olmayan 3 tasarımcıdan oluşan İtalyan tasarım firması Toki Doki'nin işlerini genelde çok büyük ilgiyle takip etmem. Ancak sadece 1000 adet üretilen, 10" Karl Lagerfeld figürleri şahane olmuş. İlgilenenler Colette Eshop'tan 129 Euro'ya sipariş edebilirler. Karl Lagerfeld'in figürü ile ilgili yorumu da aynen şöyle: "I am very flattered that i became a tokidoki. I always loved them and i am very happy to be one of them!"

2 yorum:

Unknown dedi ki...

vayt çok karizmatik olmuş bence! toki doki nin buralarda çok bilindiğini düşünmezdim.. yurtdışından t shirtleri çok gelirdi bana ablamın .hediyeleri olarak :) ablam dönünce üzülüyodum ama Bilstore'da rastladım geçen gün kendilerine çok mutlu oldum! t-shirt ve sweat-shirtleri var orda!! elimde olmayanlardan alıcam takip edip :)

kadirozdemir dedi ki...

evet evet! bende rastladim orda ama pek bir toki dokiler bunun kadar sevmedim:)